Згідно плану роботи школи 30 січня проведено засідання опорної школи з методичної роботи.
Відвідано урок алгебри в 10 класі. Тема уроку"Рівняння sin t=a". Урок провела вчитель математики Загурська Л.М.
Основні завдання уроку були сформульовані чітко і зрозуміло. Вчитель показує приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моментів, вказує і виправляє помилки в процесі виконання вправ учнями. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, Перевірка засвоєння попереднього матеріалу проведена у формі диференційованої самостійної роботи. На уроці використовувалась комп'ютерна презентація .
Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. На уроці застосовувались дидактичні принципи навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Підібрані форми роботи :а саме бліцопитування, "так чи ні", "знайди помилку", доповни речення, встав пропущене число" активізують розумову діяльність учнів ,
вчать їх мислити , розвивають пам'ять.
Згідно плану роботи школи 30 січня проведено засідання опорної школи з методичної роботи.
Відвідано урок алгебри в 10 класі. Тема уроку"Рівняння sin t=a". Урок провела вчитель математики Загурська Л.М.
Основні завдання уроку були сформульовані чітко і зрозуміло. Вчитель показує приклади розв'язання вправ зрозуміло і доступно, пояснюючи важливі для розуміння учнями моментів, вказує і виправляє помилки в процесі виконання вправ учнями. Правильно підібрані вправи за рівнями складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Учні до занять ставляться з великим ентузіазмом, охоче вирішують завдання в зошитах, Перевірка засвоєння попереднього матеріалу проведена у формі диференційованої самостійної роботи. На уроці використовувалась комп'ютерна презентація .
Під час уроку вчитель привертає увагу учнів, ставлячи питання, виходить на рівень діалогу з учнями. Методи навчання і виховання досить результативні, не складні, скоординовані, діти швидко їх засвоюють. У процесі уроку вчитель виправляє помилки в рішеннях прикладів, у випадках ускладнень робить підказки. На уроці застосовувались дидактичні принципи навчання та виховання: активності, наочності навчання, систематичності, послідовності, доступності. Підібрані форми роботи :а саме бліцопитування, "так чи ні", "знайди помилку", доповни речення, встав пропущене число" активізують розумову діяльність учнів ,
вчать їх мислити , розвивають пам'ять.